What's going on?

Som ni alla säkert har läst i tidningarna så har det skett ett trippelmord i Uddevalla i natt. Jag jobbade inatt, och jag har gått igenom allt jag minns från natten ifall man har sett någonting konstigt osv, men trots att vi kör över hela staden så har jag inte sett någonting. Hörde dock en smäll efter midnatt som lät som ett skott, men ingenting senare. Det är så jävla tragiskt, 3 stycken personer mellan 18-22 har fölorat livet innan dom ens har hunnit leva. Jag hoppas verkligen att dom hittar gärningsmannen snabbt och att personen blir inlåst länge. Jag tror att alla i Uddevalla känner av detta på något sätt idag, det brukar inte ske sånt här i vår stad (fast det har tyvärr börjat hända mer & mer även här). Sorgligt är en underdrift.
 
Förövrigt så var natten lugn. Det enda jag gjort idag sedan jag vaknade är att fortsatt mitt serie-race på netflix och köpt lösgodis. Haha. Lördag ju! :)
 
Just det! En liten recension om american sniper då. :) Den får 3,5 / 5 från mig. Jämfört med typ wild, som är en film mer i min smak, så får den bara det betyget. Den var spännande, men lite enformig. Att filmen är baserad på verkliga händelser gör den ännu bättre, jag gillar ju sånt. 
 
För er som har läst boken eller vet bakgrunden till filmen så kommer den inte förvåna er så mycket, men för mig som inte visste så mycket om filmen så var det en rejäl twist i filmen. Som sagt - ni som läst boken eller sett filmen förstår ju, men för er andra som kanske ska se den så berättar jag inte mer. :) Helt klart sevärd hur som helst! Nu ska jag strax hoppa i uniformen och åka till jobbet, ha en fin kväll!
 
 
Bästa sättet av avsluta natten, bubbelbad med hallon & svartvinbärsdoft, luktar underbart!

Denna kändes riktad till mig. Hahaha.
 

Kommentera inlägget här :