winter's coming - igen

Näe hörrni. Detta är verkligen inte okej. Jag kände mig helt proppfull med vårkänslor, och iförrgår började det snöa igen, och nu är det helt vitt utomhus. Det är ju snart april?! Morrr. Jag vill ha värme, sol, grillkvällar, ljumna ljusa långa kvällar.... men det verkar ju definitivt som att naturen inte håller med mig. :) På tal om något annat, igår var det ju våffeldagen! Firade ni? Hehe. I vår familj är alla sådana dagar någonting man tar seriöst, haha.. så igår startade vi dagen hemma hos mamma som hade gjort ett lass med våfflor. Såå gott! :) Sen var det bara att åka hem och hoppa i uniformen. Samma sak strax, jobbar inatt - men sen är jag ledig en hel vecka! :)


Bästa starten på dagen! :)

Jag var "rätt" nära att krocka in i ett stängsel inatt, haha. Det var glaaashalt! Men fick som tur var stopp på bilen preciis framför stängslet.

 
 
Grrrrr. Nu bestämmer jag att det blir vår! 
 

Kommentera inlägget här :